Monday, February 9, 2009

My Mini Convocation

Rasenya dah hampir 2 minggu konvo ni berlalu. Tapi, skrang baru nak post pasal konvo ni. Nampak sangat, konvo ni tak meninggalkan kesan yang mendalam pada diri aku. This convo are "zero" pada aku. Banyak sangat perkara yang "tak ade" dan macam "ala-ala kadar" aje. Tapi nak buat macam mana, nama pun mini convo kan. Ape apepun, tahniah pada semua kawan-kawan yang berjaya. Kita buktikan, walaupun pelbagai halangan yang ditempuhi, kita mampu juga berjaya. Jadi, lupakan pasal bende2 yang remeh temeh, dan buka cerita baru pasal kejayaan yang lain. To all my sahabat, this song is for all of you...

congratulations to all my friends.

To the next organizing committee, hope there are some improvement for my junior "sidang kedua" convocation. Please have some "pity"on us. Dah la kiteorg diwajibkan extand, jadi biarlah konvo ini sedikit sebanyak menjadi kegembiraan kepada kami, ibu bapa & keluarga. :)

P/s: To my family, khairul afizan, pija, hana, fad, suaida, sakinah and kak ja, thanks a lot for the flowers and chocolate. Really appreciate it.

8 comments:

Mohd Hazaruddin said...

aku tak peluang p konvo pun!
lagi sedey!

:P

Anonymous said...

congrats!!!

mr junaidi said...

uddin..
kalau bukan sebab mak ayah aku beria-ria nak datang...
aku takkan datang konvo tue...
aku takkan membazir rm 160 aku...
at last aku rase tak berbaloi langsung...

mr junaidi said...

afif..
thanks...

Anonymous said...

Sabau...n sabau..sana case ngan saya dulu...cuma yang beza...my batch dulu kena pendekkan tempoh pengajian dr 5 years to 4 1/2 years. Jadi hanya mini konvo je...bersyukur dapat konvo waktu tu...then after complete my M.Eng...hehehe dapat konvo Grand pulak...berbaloi kan. Jadi moralnya...setiap perkara yg berlaku ada hikmahnya...yang penting redha dan tunggu apa hikmah yang tersembunyi..

Anonymous said...

betul2...
ada hikamh disebaliknya..heheheh

.:: MuJahiDaH ::. said...

wah...terharunye, name su n rumate2 pon ade...hehehe...
pepon, moga kejayaan abg bd ni dpt memotivasikan kami tuk b'jaya jugak... insyaallah...

Anonymous said...

wahh.
akhirnya..su jumper blog nier..
hehehe..