Thursday, August 13, 2009

Sebuk Ke?

Bercakap pasal sebuk atau tak? Tak tau nak dikata. Kadang-kadang sebuk dan kadang-kadang main jer lebih. This is my timetable untuk this semester:

Isnin (2 pm - 4pm): Particle Technology
Khamis (2pm - 4pm): Advances Process Design & Optimization
Khamis (4pm - 6pm) :Bioprocess Technology

Jumaat (10am - 12 pm) : Advances Process Modeling
Jumaat (4pm - 6 pm ) : Project Management

Tiap hari ( Waktu Free) : Master Project ( Biocellulose Production)

Nampak daripada jadual, macam banyak masa free.Memang pun, sebab aku banyak main-main. Huhuhu. Padahal belambak assignment dan project yang kena buat. Ish2.. bila aku nak sedar ni. Hehehe.

Anyway, semoga aku lulus cemerlang. Ayuh!!!! Caiyukk. Doakan aku yer...

P/s: Guru..aku ingin letak jawatan jadi ketua kelas. Aku ingin bebas. Aku tak mahu lagi pening kepala memikirkan nak tukar jadual, nak cari tempat dan nak reply sms. Huhuhu. Mengertilah guru....

1 comment:

Donut said...

huhu..jangan mempersiakan master anda. anda gempak orangnya