Friday, September 18, 2009

Salam Aidilfitri 2009


Assalamualaikum wbt..

Akhirnya dapat juga aku pulang ke kampung halaman yang tercinta ini. Walaupun bergelut dengan assignment yang berlambak, namun aku gagahkan diri jugak untuk melangkah pulang. Dengan hati yang kononnya kosong, aku menjejaki bumi Terengganu ini dengan pesawat MH1338 dengan lancarnya. Terima kasih kepada Zulkola yang telah berhempas pulas mengejar masa menghantar aku ke KLIA. Tapi, tibanya di rumah aku ingatkan aku mampu melupakan assignment dan projek-projek tersebut, tapi, sms dan call dr kawan2 menyebabkan hati aku still tidak sedap untuk beraya. Sekali lagi, lupakan pasal semua itu. Hahaha. Lepas raya baru boleh pk balik. Hehe.

Untuk semua rakan rakan dan guru guru SKBS (1992-1997), SMKADG (1998-2000), SESTER ku tercinta (2001-2002), KMNS (2003-2004), UMP ku tersayang (2004-2008 ) dan UKM sehingga sekarang serta untuk geng geng KOREIV yang tiada tandingnya, Selamat Hari Raya Aidilfitri diucapkan. Maaf Zahir Sahaja. Hehe.


Tahun ni rumah aku tak open sangat. Dalam proses berpeindah ke rumah baru. Tapi rumah baru tak siap lagi. So, kelam kabut la rumah tu. Kalau nak dtg, tahun depan yer. Nak dtg tahun ni pun boleh jugak, tapi kurang selesa lah. Hehehe.

No comments: