Thursday, October 15, 2009

Cerita Ketika Bosan

Aku tengah Bosan ni.. Esok ade test. Nak kate habis study tu, memang tak lagi arr.. Tapi, aku memang dah muak tgk notes Bioprocess ni. Malas aku nak berpikir. So, aku berblog sekejap. Take 5..hahaha.

Ni barang yang aku order. Dah lame aku nak. Baru ni aku beli online.. Akhirnya dapat jugak. Wahaha, Jersey arsenal. Arsenal memang power. Cemerlang , gemilang, terbilang. Opps mungkin... 1 Arsenal. Hehehe.


Thanks Cik Posmen sebab hantar bungkusan ni


Jeng jeng jeng. Ni lah jersey team juara EPL season ni.. Hahahah . Jgn mare yer..


Hahaha. Malam tadi plak, Kolej yang aku duduk ni ade wat open house. Apa daa, 26 syawal pun ade open house lagi. Hahhaa. Lantak pi lah. Yang penting boleh makan. Banyak makanan yang aku mengidam sebelum ni dapat aku makan. Lemang, ketupat, rendang. Pergh. Tapi yang lawaknya. bila MC announce jer boleh makan, semua org serbu macam dah tak makan sebulan. Hahaha, macam budak darjah 1, padahal kolej aku ni banyak budak Master and Phd jerk. Lantak la belalang, asal aku dapat makan. Banyak plak tu. Hahaha.


Aku, nash and salleh. Come from Iraq...Coursemate ni.


Mamat Iran 2 org ni bukan duk kolej ni pun. Tetiba aku jumpe die kat kolej aku. Hahaha. Makan punya pasal. Ni pun coursemate aku.


Hahaha. Dah2.. aku nak study balik ni... Moga moga dapat A..hehehe.


No comments: