Monday, May 4, 2009

Tunggu Gaji Masuk

Saat -saat kritikal macam ni la rase mcm tak sabar sgt2!!!
Tunggu gaji masuk
Luse...rase mcm lambat jerk!!!

Padahal,
Duit gaji dulu ade lagi,
Tapi, biasa la excited nak dapat gaji tu lebih lagi.
Hahaha..meterialistik jugak aku nie,
Inilah manusia,
Tak pernah puas dengan apa yang ada.
(Terbias plak kat diri sendiri, mcm ckp dgn cermin jer..Hahaha)

Kepada Uddin : Duit elaun tak masuk lagi yer.. mau pinjam duit aku??Hahaha.
Kepada Pija & Hanis : Korang dah tak de kat UMP.. baru cadang nak blanje.. Terlepas!!
Kepada Koreivians: Jgn lupe bayar duit travel kita.. Buat2 lupa plak :p
Kepada ?????: Jom makan kepok & satar kat Mok Na!!!

4 comments:

elliashah said...

aku nak pergi pulau
tak jadi pulak pulaunya

mr_jayzack said...

aku pun nak p pulau..huhuhuhu

Mohd Hazaruddin said...

tima kasih bidi ...
bash ada tawarkan duit die ...
setakat ni insyaallah masih sihat lagi aku walaupun tak berduit ...
tunggu-tnggu lah sms atau emel aku ye ...
mana tahu dalam banyak2 sms dan emel tuh aku mintak pinjam duit ...

thanks bidi ...

mr_jayzack said...

hahaha..
bereh bro..
kalau aku ade duit..
no hal nyer..
hehehe..