Sunday, June 7, 2009

Cameron & Keruntuhan Epik

Lame betul tak update blog nie walaupun tak de lah lama sgt. Hehehe. Actually tak de mende sgt nak di updatekan. Just baru-baru ni, g jalan-jalan ke cameron ngan member2 KOREIV. Percutian tu sgt best walaupun ada insiden2 yang merabakkan duit saya yang memang dah sikit .Hehehe.

Paling best apabila dapat makan bulgogi yang diidam-idamkan. Lagi best jika dibuat dengan air tangan sendiri. So, inilah hasilnya :

Prosess me'ramuan'kan daging

Proses mem'bulgogi'kan daging

Siap untuk dimakan.

Banyak lagi aktiviti menarik kat sana. So, untuk tahu lebih lanjut, boleh klik di sini.

Satu lagi kes menarik yang berlaku kat Terengganu beberapa hari lepas iaitu runtuhnya Stadium Kebanggaan kami, rakyat negeri Terengganu. Berita tersebut saya ketahui apabila berada dalam bas express ketika dalam perjalanan ke Kuantan. Ada sorang mamat ni , kawan dia call bagitau perkara tersebut, dia bercakap seolah2 kawannya berada 100 m dihadapan. Rasenya dia bangga sebab dialah orang yang first tahu berita tersebut. Lepas tu, ada plak sorang budak perempuan depan saya yang terus telepon mak dia, auntie dia, nenek dia dan semua2 lah..bagitau berita tersebut. Dasar perempuan "joyah"..menggangu tido saya jer.

Hurm, dalam kes keruntuhan stadium ini, pihak yang bertanggungjawab, masing-masing hilang entah kemana. Pelbagai spekulasi yang timbul. Last sekali, saya terbacelah kenyataan ini dan bukti-buktinya dari sebuah blog lain, dan bagi saya kenyataan inilah yang paling melegakan semua pihak yang saling menuding jari.


mereka inilah punya angkara...

Akhirnya masing-masing yang bertanggungjawab sudah lega...kerana sudah ade bukti siapa yang punya angkara. Hurm, inilah dunia hari ini.

Keruntuhan stadium sudah berlaku diTerengganu. Jangan sampai satu keruntuhan yang lebih dahsyat berlaku iaitu keruntuhan akhlak dan moral. Minta dijauhkan dari bumiku yang di cintai ini.

2 comments:

Donut said...

rajen plak ko masak bidi?

mr junaidi said...

aku memang rajin pun kalau bab masak2 nie..
tgk badan la..hahaha.
masak donut ejr aku tak tau lagi...