Wednesday, January 27, 2010

Bengang Mood

Hari ni, entry blog pasal bengang. Ala-ala lagu Akim dah jadinya. Huhu. Memang aku tengah bengang ni. Bengang tahap cipan!!!

Pasal add and drop subject kat tempat aku blaja skang ni la. Universiti tercinta la katakan.Problemnya,add and drop subject ni dah due date, tapi aku terlupa nak drop satu subject. Aku terlebih register subject pulak. Actually aku bukan terlupa pun, sebabnya masih sempat aku nak drop kalau ikotkan tarikh tu. Aku bukak web tu pukul 8 malam, tapi asyik error jer, sampai la 12 malam error jugak. So, dah kire tamatlah waktu drop subject pukul 12.01 pagi tu. Huhuhu. Bengang, salah aku atau sistem??

Then, petang tadi aku pergi la ngadu pasal ni kat pejabat siswazah fakulti tu. Dahla makcik* yang jaga tu layan tak layan jer, muke pun masam mencuka. Macam ni ke pekerja yang sentiasa diterapkan dengan slogan" Budi bahasa budaya kita"? Sekadar slogan jer la... Dia cakap , dah tak boleh drop subject dah. Even drop manual dan berbayar pun dah tak leh. Aku blank and tak tahu nak cakap ape. Senang2 jer die suruh aku withdraw subject tu. Kalau withdraw die kata ,it wont effect the results since tak di kira jam kredit dan pointernya. But, masalahnya kat slip result dan transkrip dia akan tulis TD, Tarik Diri..tak ke cacat result aku??? Huhuhu.

Tapi aku dah takde jalan lain, nampak gayanya kena withdraw jer la kot. Even ramai yang cakap ada time utk withdraw berdenda actually. Aku tak tahu la sama ada makcik tu malas nak layan atau memang withdraw manual berdenda tu tak wujud!!! Tawakal ajer la...

Bengang!!!

Satu lagi, sesungguhnya aku tengah HOMESICK skang ni!!!!!! Lambatnye cuti raye ni. Aku nak balik tenangkan pikiran ni. Penat duk kat tempat yang bagi banyak aku masalah ni!!!!


*Mood aku skang ni!!!!


1 comment:

Nuryn Mansor said...

mak oi, serabutnye die