Wednesday, March 18, 2009

Bertambah Koleksi

Koleksi Apakah?...
Awek Ke???? Mane leh..aku ni setia!!!! Hahaha.

Baru saja aku dapat masej mengatakan akak aku telah bersalin. Maka, secara automatiknya aku telah mendapat anak sedara yang baru. Perempuan. Kalau tak silap aku ni anak sedara yang ke 20 kot..Eh..bukan 23 kot. Huh, aku luper... Hahaha. Jap, aku nak try listkan ni:
  1. Nor
  2. Alim
  3. Shira
  4. Fahmi
  5. Kak Ah
  6. Aisyah
  7. Akmal
  8. Alif
  9. Aizat
  10. Adam
  11. Along
  12. Angah
  13. Acik
  14. Asyraf
  15. Arif
  16. Maisarah
  17. Imran
  18. Amir
  19. Iwan
  20. Nabila
  21. Akim
  22. Latest one..apa nama aku nak letak ek??
Haha....22 rupenyer... Ker ada yang tertinggal?? Ok cukup.. Bertambah koleksi ni maka makin:
  1. Riuh rendah la umah aku
  2. Meriahlah raya aku
  3. Habislah duit aku kena pau!!! Terutamanya Hari Raya...
  4. Kayalah KFC!!! Anak sedara aku semua kaki ngepau aku kat KFC!!
Apa apapun best gak anak sedara ramai ni. Leh suruh tolong basuh motor, beli barang kat kedai, tolong top up kan (tapi diorang ngepau mak aku la) dan yang paling penting diorang jadi tukang support aku kalau aku berebut chanel astro ngan pelanggan kat kedai aku. Hahaha.

Ok, semoga aku menajadi bapak sedara yang makin baik ~ (^_^)V

Koleksi Anak Buah

Agak-agak la kan, Kalau aku kawen, brape orang aku dapat anak ek???? Hahaha.. Ok.. Sudah!!!! Habis kat sini jer....

7 comments:

Kurt Kuden said...

OK!! dlm ramai2 tu aku afundi akim la hahah

mr junaidi said...

hahaha...
kalau nak AFundi
afundi Rini!!!!
Hahahaha

Anonymous said...

saya dah ada 27 anak sedara, 2 anak sendiri dan 3 cucu sedara...

org terengganu mmg besor2 famili...mungkin sebab makan kepok lekor kot...mungkin buleh buat kajian hubungan kepok lekor dengan human fertility ni...hahaha

Anonymous said...

saya akan melarang anak sedara saya dari kawen awal...
coz, saya tak nak jadi atuk lagi...
hahahaha...

kepok lekor?...
satu kajian menarik tue..
hehehe...

nurul said...

wah ramainye ank sedare..
best2!!..
hehe..

Anonymous said...

merdhieya...
best..
if we love them very much...
hehe...

anyway..
thanks coz visit my blog..

pja said...

wahahaha..

kalo ko ada anak musti melebihi anak sedara yang sedia ada..

opss..xkan la 23 kot??

laratkah sidia itu ataw ko kena tambah koleksi dgn membuka cawangan baru..opsss lggg