Saturday, March 21, 2009

Teringin atau Mengidam

Tetiba jer teringin nak makan bulgogi. Kalau nak kata mengidam, mcm org mengandung plak. So, perkataan paling tepat adalah teringin. Hehehe. Bulgogi ni sejenis makanan Korea yang diperbuat daripada daging dan di masak atas hot plate. First time makan masa trip ke Korea dulu. Inilah makanan paling best ketika kat sana. Thanks kepada Persatuan Muslim Korea kerana blanje makanan yang sedap nie.


Sebelum masak sepenuhnya


Apabila telah masak


Hanis and Pija dah janji nak wat Bulgogi nie. Takper, daging aku blanje, tp kena tunggu gaji masuk dulu lah. Hehehe. Tak sabar rasenyer nak makan. Tambah2 lagi makan ngan member2. Lagi sedap!!!

5 comments:

Mohd Hazaruddin said...

bidi ....

aku banje daging setengah kilo!
hehehehe tunggu aku 28hb ni k ...
bash pun ada ...

pja said...

bidi..
jom jom jom
ak lapo bulgogi niee...
jom jom jom jom...
sedaaap nyerr

mr_jayzack said...

pija...
biler nak wat..
aku balik umah hujung mggu ni..
lepas ko present PD la ek...
okay???
hehehe

pja said...

okie jer..
anis ad peyok..
sempoi..
ahh..memulas2 perut aku
tnda sabotaj xdpt bulgogi la nie..huuhuhu..~

polaris said...

bidi cian ko teringin erk..
jom2 bile free.. khamis ak ader test.. tp sempoi ah..
ermm mung neh.. asyek balik umoh jerk..huhu jeleh nieh!!
jom ar bidi.. ak x try buat lg..tp pija kate dia da expert da.. dia buat.. kite2 makan jerk..hahah :D beyeh!!